Nu händer det igen!

I natt hade jag en notering om drygt 68 000 besökare på min blogg. I morse när jag gick in och kollade bloggen, då var besöksantalet nere i ca 9900. Ett antal fullständigt hugget ur luften, utan relevans till någon mätbar statistik.

Snart säger väl WordPress att jag inte existerar!

6 Responses to Nu händer det igen!

  1. Maja skriver:

    Tja, om du identifierar dig med din blogg..? 🙂 En filosofisk fråga.

  2. LeoH skriver:

    Håll ändå med om Maja, att det är lite besynnerligt att först försvinner mina smileys. Sen bloggbilden och nu förändras min statistik. Om det åtminstone börjat om från 0, men drygt 9700?

    Sen är det ju i sig en intressant fråga om jag enbart existerar i bloggläsarnas ögon.:-)

  3. Maja skriver:

    Snarare om du bara existerar i dina egna bloggarögon, eller i vad du tror är våra ögon, eller nåt. Skämt åsido, du vet såna här programmerare som knackar ihop bloggar och myspejsar och liknande är inte så vidare smarta eller kunniga eller noggranna egentligen. Mycket blir fel. Det märker man hela tiden. Genväg är senväg men det lär man sig sent i livet om man lärt sig fuska.. var inte orolig du för Konspirationen. Det finns ingen sådan förutom några tekniker som sitter och spelar backgammon eller nåt fuldelat spel nånstans.

  4. LeoH skriver:

    Du har säkert rätt Maja. Det är ändå intressant att se, att andra WordPress-användare inte verkar ha drabbats. Ingen har hört av sig till mig. Förutom Johan som tydligen drabbats tidigare.

    Jag får ju varken fler eller färre läsare om statistikem är rätt eller fler. Det är bara egot som får sig en knäck när många besökare reduceras till en bråkdel:-)

  5. Maja skriver:

    Det verkar som att jag tyvärr måste vara den som avslöjar för dig att de flesta av de där besökarna kommer från robotar och inte mänskliga läsare…

  6. LeoH skriver:

    Alla dessa besvikelser i tillvaron!:-)

Kommentera

