Jag fick ett erbjudande, som det inte gick att säga nej till

För en tid sedan fick jag ett mail från Sofia Lilly Jönsson. Hon skrev bl. a: ”Vi (prästen Mattias Thurfjell, Gabriel Fjellander och jag) bygger en bloggportal som en startsida för svenskkyrkliga med udd. Ett urval resonerande bloggar som tar ställning för saker kommer att finnas med där. Vi vill gärna att Tankar i natten ska synas, är det okej?” Ja, vad skulle jag svara på det, annat än ja? Och dessutom känna mig hedrad över erbjudandet.

När ni besöker bloggportalen Dagens kyrka och tar del av de bloggar som presenteras, då förstår ni säkert varför jag kände mig hedrad. Portalen finns också att följa på Twitter och Facebook.

KT har i en kort notis presenterat Dagens kyrka och POSK har också skrivit ett inlägg: Samlade bloggar, med en första reaktion på initiativet.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentera

