Varför är vi konsumenter så oerhört flata?

Läser nu på morgonen i DN om hur Ryanair behandlar sina kunder och bolagets uppfattning om allmänna reklamationsnämnden. Varje gång pressen skriver om Ryanairs göranden och låtanden blir det ett stort hallå. Ändå fortsätter vi att nyttja bolagets tjänster.

Ryanair är ju faktiskt värre än SJ eller olika bussbolag som avhyser barn och vuxna varsomhelst.

Bojkotta Ryanair!

DN, DN2, DN3, DN4,

Jag har tidigare skrivit om Ryanair, här.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: