Ett av årets glada minnen!

För en tid sedan publicerades ett upprop från 380 frikyrkopastorer om flyktinginvandringen och SD:s direkta överdrifter om både storleken och de påstådda problemen som flyktinginvandringen ställer till med. Jag blev mycket glad när jag första gången läste om initiativet. Än gladare blev jag när jag läste uppropet och antalet som undertecknat det. 380 pastorer! Jag upplever att risken är stor att manifestationen faller i glömska och det får inte ske.

Läs och spara texten lättåtkomlig. Ni kan också göra som jag – sprid texten!

http://www.dagen.se/debatt/380-pastorer-flyktingpolitiken-inte-f%C3%B6r-gener%C3%B6s-1.306400

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

6 Responses to Ett av årets glada minnen!

  1. Thorsten Schütte skriver:

    Nu kom min kommentar till KDs utspel in i VLT:
    http://vlt.se/asikt/debatt/1.2777556-kd-utspel-ger-klump-i-magen

  2. klaus skriver:

    Andra moskén på kort tid som sticks i brand. Det börjar kännas som en variant av kristallnatten. Till slut provoceras väl en hämndaktion fram. Situationen är mycket skrämmande.

  3. LeoH skriver:

    Gratulerar, Thorsten!

  4. LeoH skriver:

    Det är nu det gäller att stå upp och inte svikta!

  5. Andreas Holmberg skriver:

    Bra att du påminner också om det ljusa! Jag är glad att se min kära fru också i det här sammanhanget!

  6. LeoH skriver:

    Jag noterade jag också. Jag blev också mycket glad över att hitta Anders Jansson pastor i pingstförsamlingen i Näsviken som en av undertecknarna.

Kommentera

