Se de #fyrverkerier jag skapade genom att blogga på #WordPressDotCom. Min 2015 årsberättelse.

Se fyrverkerierna Tankar i natten skapade av bloggandet på WordPress.com.. Kolla in deras 2015 årliga sammanställning.

Källa: Se de #fyrverkerier jag skapade genom att blogga på #WordPressDotCom. Min 2015 årsberättelse.

4 kommentarer till Se de #fyrverkerier jag skapade genom att blogga på #WordPressDotCom. Min 2015 årsberättelse.

  1. Gunnel skriver:

    Hej Leo!
    God fortsättning på det gamla året och grattis till det goda resultatet på din blogg! Jag har följt dig många år nu och blivit berikad av din kunskap kyrkligt och politiskt.
    Guds välsignelse i fortsättningen!
    önskar
    Gunnel

  2. Leopold Holtter skriver:

    Tack Gunnel!
    Gott nytt år!

  3. Thorsten Schütte skriver:

    Imponerande! Fortsätt så!
    Gott Nytt 2016!

Kommentera

