Mitt personliga inhopp i den amerikanska valrörelsen!

http://www.jill2016.com/

Tredje valrörelsen i rad som jag stödjer Green Partys kandidat i presidentvalet, därborta i Amerikat!

Om någon skulle anse det lite korkat, så skyller jag på Birger Schlaug, som under alla dessa år förlett mig! En farlig man, den där Birger Schlaug! 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 kommentarer till Mitt personliga inhopp i den amerikanska valrörelsen!

  1. Alma-Lena skriver:

    Jag tycker du är en god och fin människa och du gör helt rätt. Jag har tyvärr tappat hoppet om amerikansk väljarkår sedan Trump seglade upp. Han är inte ens kul som parodi på sig själv allt är bara så sorgligt med honom och hela det ömkliga republikanska partiet. Svenska KD är inspirerade av dem. Suck!

  2. Leopold Holtter skriver:

    Sucka mitt hjärta, men brist icke! 😉

  3. Peter T skriver:

    Jag kan tycka att Bernie Sanders är det mest spännande i amerikansk politik på länge, inte minst det faktum att han attraherar så många soffliggare.

    Men det var lite skrämmande igår att på Aktuellt höra KDUs Sara Skyttedal säga att hon höll alla republikaner utom Trump som bättre alternativ än Sanders.
    Då ungdomsförbunden ofta kan sägas vara moderpartiernas ideologiska motor, så kan jag bara säga att KD verkar segla ännu längre bort från mitt politiska läge.

  4. Klaus Seigel skriver:

    Trump är en inkarnation av Mussolini.

    Jag håller på att tappa hoppet vad gäller ALLA väljarkårer, ja människor överhuvudtaget. Men så märker och ser jag ju – varje dag – att det finns goda krafter också. Mycket godare än mig.

    Det är som Gandalf sa till Frodo i Morias gruvor: “So do all who live to see such times. But that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.”

Kommentera

