Vill dela med mig av en undervisning så här på torsdagskvällen. Svårare än så är det inte!

Om vi riktigt tänker efter, så är den moderna tekniken källa till många glädjeämnen. Att kunna sitta i Bjuråker en sen kväll och ta del av undervisning. Som sagt, svårare än så är det inte, att vara katolik!

Jag har tidigare, när jag tagit kontakt med Katolska kyrkan, delat med mig av undervisningen i ett blogginlägg. Nu har det gått nästan 1,5 år och än stämmer det jag då lärde mig, så jag kände att det var dags att återigen påminna mig undervisningen jag tog del av för drygt ett år sedan.

Kommentera

